accountcart-add-encart-add-plcart-not-encart-not-plcart-variant-encart-variant-plcartdeliveryfacebookgiftheart-0heart-1instagramlinkedinmenuphonepinterestreturnsearchtik-toktimetrashtwitterwishlistworld
  • ✓ WYSYŁKA DARMO OD 150 ZŁ
  • ✓ DARMOWE ZWROTY
  • ✓ 100% FOLKLOR
Koszyk 0
Twój koszyk jest pusty.

Zwroty i reklamacje

Poniższa procedura dotyczy tylko produktów zamówionych w sklepie internetowym Folkstar.pl

Reklamację na towar zakupiony w salonie stacjonarnym Folkstar prosimy złożyć bezpośrednio w sklepie stacjonarnym naszej marki w którym dokonano zakupu.

 

I. Zwroty

SZYBKIE ZWROTY poprzez Paczkomaty firmy InPost

  1. Każdemu Klientowi przysługuje możliwość odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w terminie 30 dni od dnia doręczenia zamówienia.
  2. Wymiana zakupionego towaru jest możliwa wyłącznie poprzez dokonanie zwrotu i złożenie oraz opłacenia nowego, niezależnego zamówienia.
  3. Sposoby zwrotu:

WAŻNE: Darmowa przesyłka dla zwrotów dotyczy paczek zwracanych na terytorium Polski.

ODESŁANIE ZWRACANEGO TOWARU NA ADRES:

FOLKSTAR

ul. Katarzynów 3

99-400 Łowicz

z dopiskiem ZWROT

Koszty wysyłki ponosi kupujący

  • Wypełnij formularz zwrotu.
  • Zapakuj przesyłkę, dodając do paczki paragon oraz wypełniony wcześniej formularz.
  • Wejdź na stronę szybkiezwroty.pl i podaj swoje dane i numer zamówienia (otrzymany w wiadomości e-mail podczas składania zamówienia).
  • Otrzymasz kod nadania na e-mail i sms.
  • Nadaj paczkę w dowolnym paczkomacie, wybierając na ekranie kolejno: nadam paczkę - mam specjalny kod.
  • Po wprowadzeniu kodu otrzymanego sms'em otworzy się skrytka do której należy włożyć paczkę.
  • Na tym etapie nie ponosisz żadnych kosztów.
  1. Do przesyłki prosimy dołączyć dowód zakupu (np. paragon, fakturę, potwierdzenie przelewu, potwierdzenie realizacji zamówienia wygenerowane na Twoim koncie w naszym sklepie internetowym) oraz formularz zwrotu. Formularz odstąpienia od umowy: formularz.pdf
  2. Zwracany towar powinien być w stanie niezmienionym, tj. nie może nosić śladów użytkowania, powinien posiadać wszystkie metki oraz oryginalne opakowanie producenta. W przypadku wysyłki zwracanego towaru bardzo prosimy o dokładne zabezpieczenie paczki, aby nie uległa uszkodzeniu lub zniszczeniu w transporcie.
  3. W przypadku odzieży zwracane produkty muszą być w stanie niezmienionym, nie mogą nosić oznak używania, muszą być czyste, nie mogą być uprane, muszą być pozbawione zapachu i mieć przyczepione metki. Ponadto, produkty muszą być zapakowane w sposób zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w transporcie (nienoszonego, niezniszczonego). Do zwracanego produktu musi być oryginalnie dołączona metka. Bielizna nie podlega zwrotowi.
    Należy pamiętać, że w przypadku gdy towary były noszone, prane lub uszkodzone, możemy wymagać rekompensaty za obniżenie wartości produktu.
  4. Zwrot dokonanych przez Państwa płatności, w tym kosztów dostarczenia towarów (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez sprzedawcę) zostanie dokonany niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży. W przypadku częściowego zwrotu towaru koszty dostarczenia towarów nie podlegają zwrotowi z uwagi na stałe koszty wysyłki w sklepie internetowym.
  5. Zwrot płatności zostanie dokonany przez Sprzedawcę przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jaki został przez Państwa użyty w pierwotnej transakcji, chyba że w sposób wyraźny zgodzą się Państwo na inny sposób zwrotu. W przypadku płatności za pobraniem zwrot należności wykonany zostanie na podane w formularzu zwrotu konto bankowe.

 

II. Reklamacje

  1. Firma Folkstar dokłada wszelkich starań, aby oferowany przez sklep internetowy towar był wolny od wad oraz pełnowartościowy. Jednakże gdyby, pomimo starań, towar posiadał wady fizyczne lub był niezgodny z umową, Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji.
  2. W przypadku wystąpienia wady nabytego produktu Kupujący ma prawo złożyć reklamację poprzez:
  • Odesłanie reklamowanego towaru wraz z wypełnionym formularzem reklamacji na adres:

FOLKSTAR

ul. Katarzynów 3

99-400 Łowicz

Koszty wysyłki ponosi kupujący.

Uwaga! Przesyłki wysłane do nas w formie "za pobraniem" nie będą odbierane.

  • Zgłoszenie reklamacji firmie Folkstar poprzez kontakt e-mail koko@folkstar.pl oraz telefoniczny 534 750 380 w dni powszednie w godzinach pracy Biura Obsługi Klienta w godz. 8-16.
  1. W ciągu 14 (czternastu) dni kalendarzowych ustosunkujemy się do reklamacji Klienta będącego konsumentem z tytułu rękojmi i powiadomimy go o sposobie dalszego postępowania.
  2. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji firma Folkstar niezwłocznie wymieni towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. W przypadku braku możliwości wymiany towaru lub usunięcia wady towaru, firma Folkstar zwróci Klientowi należność niezwłocznie, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
  3. W przypadku nie uwzględnienia reklamacji, towar zostanie odesłany Klientowi wraz z uzasadnieniem odmowy uwzględnienia reklamacji.