Poniższa procedura dotyczy tylko produktów zamówionych w sklepie internetowym Folkstar.pl
Reklamację na towar zakupiony w salonie stacjonarnym Folkstar prosimy złożyć bezpośrednio w sklepie stacjonarnym naszej marki w którym dokonano zakupu.
I. Zwroty
SZYBKIE ZWROTY poprzez Paczkomaty firmy InPost
- Każdemu Klientowi przysługuje możliwość odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w terminie 30 dni od dnia doręczenia zamówienia.
- Wymiana zakupionego towaru jest możliwa wyłącznie poprzez dokonanie zwrotu i złożenie oraz opłacenia nowego, niezależnego zamówienia.
- Sposoby zwrotu:
WAŻNE: Darmowa przesyłka dla zwrotów dotyczy paczek zwracanych na terytorium Polski.
ODESŁANIE ZWRACANEGO TOWARU NA ADRES:
FOLKSTAR
ul. Katarzynów 31
99-400 Łowicz
z dopiskiem ZWROT
Koszty wysyłki ponosi kupujący (Inna forma zwrotu niż poprzez stronę szybkiezwroty.pl)
- Wypełnij formularz zwrotu.
- Zapakuj przesyłkę, dodając do paczki paragon oraz wypełniony wcześniej formularz.
- Wejdź na stronę szybkiezwroty.pl i podaj swoje dane i numer zamówienia (otrzymany w wiadomości e-mail podczas składania zamówienia).
- Otrzymasz kod nadania na e-mail i sms.
- Nadaj paczkę w dowolnym paczkomacie, wybierając na ekranie kolejno: nadam paczkę - mam specjalny kod.
- Po wprowadzeniu kodu otrzymanego sms'em otworzy się skrytka do której należy włożyć paczkę.
- Na tym etapie nie ponosisz żadnych kosztów.
- Do przesyłki prosimy dołączyć dowód zakupu (np. paragon, fakturę, potwierdzenie przelewu, potwierdzenie realizacji zamówienia wygenerowane na Twoim koncie w naszym sklepie internetowym) oraz formularz zwrotu. Formularz odstąpienia od umowy: formularz.pdf
- Zwracany towar powinien być w stanie niezmienionym, tj. nie może nosić śladów użytkowania, powinien posiadać wszystkie metki oraz oryginalne opakowanie producenta. W przypadku wysyłki zwracanego towaru bardzo prosimy o dokładne zabezpieczenie paczki, aby nie uległa uszkodzeniu lub zniszczeniu w transporcie.
- W przypadku odzieży zwracane produkty muszą być w stanie niezmienionym, nie mogą nosić oznak używania, muszą być czyste, nie mogą być uprane, muszą być pozbawione zapachu i mieć przyczepione metki. Ponadto, produkty muszą być zapakowane w sposób zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w transporcie (nienoszonego, niezniszczonego). Do zwracanego produktu musi być oryginalnie dołączona metka. Bielizna nie podlega zwrotowi.
Należy pamiętać, że w przypadku gdy towary były noszone, prane lub uszkodzone, możemy wymagać rekompensaty za obniżenie wartości produktu. - Zwrot dokonanych przez Państwa płatności, w tym kosztów dostarczenia towarów (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez sprzedawcę) zostanie dokonany niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży. W przypadku częściowego zwrotu towaru koszty dostarczenia towarów nie podlegają zwrotowi z uwagi na stałe koszty wysyłki w sklepie internetowym.
- Zwrot płatności zostanie dokonany przez Sprzedawcę przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jaki został przez Państwa użyty w pierwotnej transakcji, chyba że w sposób wyraźny zgodzą się Państwo na inny sposób zwrotu. W przypadku płatności za pobraniem zwrot należności wykonany zostanie na podane w formularzu zwrotu konto bankowe.
II. Reklamacje
- Firma Folkstar dokłada wszelkich starań, aby oferowany przez sklep internetowy towar był wolny od wad oraz pełnowartościowy. Jednakże gdyby, pomimo starań, towar posiadał wady fizyczne lub był niezgodny z umową, Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji.
- W przypadku wystąpienia wady nabytego produktu Kupujący ma prawo złożyć reklamację poprzez:
- Odesłanie reklamowanego towaru wraz z wypełnionym formularzem reklamacji na adres:
FOLKSTAR
ul. Katarzynów 31
99-400 Łowicz
Koszty wysyłki ponosi kupujący.
Uwaga! Przesyłki wysłane do nas w formie "za pobraniem" nie będą odbierane.
- Zgłoszenie reklamacji firmie Folkstar poprzez kontakt e-mail koko@folkstar.pl oraz telefoniczny 534 750 380 w dni powszednie w godzinach pracy Biura Obsługi Klienta w godz. 8-16.
- W ciągu 14 (czternastu) dni kalendarzowych ustosunkujemy się do reklamacji Klienta będącego konsumentem z tytułu rękojmi i powiadomimy go o sposobie dalszego postępowania.
- W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji firma Folkstar niezwłocznie wymieni towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. W przypadku braku możliwości wymiany towaru lub usunięcia wady towaru, firma Folkstar zwróci Klientowi należność niezwłocznie, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
- W przypadku nie uwzględnienia reklamacji, towar zostanie odesłany Klientowi wraz z uzasadnieniem odmowy uwzględnienia reklamacji.